zondag 21 september 2014

Een aantal taarten van mijn hand

In de twee jaar dat ik nu bak heb ik zoals ik al aangaf heel wat geprobeerd.
Mijn eigen taarten waren nog simpel:
boltaartje voor de meesters en juffen van mijn jongste (2013)
Bolvorm met de vlakken van de voetbal opgespoten.
Bijbehorende cupcakes voor zijn traktatie:
Ook de chocolade voetbal bovenop zelf gegoten.
Mijn man wilde ook wat trakteren op zijn werk, dus ook mijn eerste poging cupcakes bakken en versieren was een feit.
Lang verhaal kort we kregen een andere keuken voor de Camping aangeboden voor niets, dus als verrassing een taart gebakken voor deze mensen als dank je wel voor de grotere keuken die nu in onze eigen keuken staat (en onze oude dus op de Camping)

Dit was echt nog allemaal leren en experimenteren, van de restanten hadden we zelf ook nog een taartje.
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: