zaterdag 27 september 2014

Heden

Als ik heel hard ga zoeken in mijn fotoalbum, kom ik ongetwijfeld nog meer tegen die ik vergeten ben te plaatsen, maar op dit moment is het besluit genomen.
Mijn: NEE is een JA geworden.

Op het moment dat goede kennissen met hun dochtertje op de stoep stonden met de vraag of ik voor hun een barbie taart wilde maken, kon ik geen Nee zeggen. Een taart die al een poosje op mijn lijstje stond om ooit eens te maken. Moeder had al wat eigen ideeën en daar kom ik graag zoveel mogelijk aan tegemoed, dus de roze / witte taart met strikjes en gespoten barbiejurk is afgelopen Zaterdagochtend opgehaald.

In dezelfde week kwamen er nog twee vragen voor een taart en onopgemerkt begint de Agenda toch wat meer taart gericht te worden. Tijd voor dit blog en tijd voor een serieuzere aanpak.
Maar ook tijd voor andere taarten dan Marsepein of Fondant taarten, want het geheel smaakt naar meer. Dus ook gewone taarten worden nu gebakken om te kijken welke recepten het lekkerst zijn, bakbaar zijn of aangepast dienen te worden om zo nog meer mijn horizon te verbreden.

Groetjes Saskia


Geen opmerkingen: