woensdag 24 september 2014

Vervolg 3

In 2014 ook alweer heel wat taarten gemaakt en nog steeds leer ik bij en vind ik het leuk om te doen.
Eigen verjaardagen kwamen er weer aan, dus voor onze jongste en oudste moest er natuurlijk ook weer taart komen, dus ik gaf onze jongste card blanche voor zijn taart.
Ik heb hem er ook steeds bij betrokken bedoel je het zo en dit was het eindresultaat:

Een fles moest het worden, dat had nog wel even voeten in de aarde, maar met een beetje snij en meet kunst heb ik uit twee vierkante taarten toch een enorme fles weten te krijgen. Niet helemaal symetrisch, maar oefening baart kunst is het toch?
Jeffrey vond hem in ieder geval zeer geslaagd.
Voor onze dochter had ik zo een eigen idee, want ja 16 en op en top meisje.
In mijn hoofd had ik een idee zitten voor een handtasje en dit was het eindresultaat:
Een geslaagde verjaardag.
Groetjes Saskia
* de fles is Marsepein en de handtas van Fondant.

Geen opmerkingen: