dinsdag 7 oktober 2014

Verkocht

Afgelopen Zaterdag, begin van de middag belde mijn moeder mij op, helemaal blij.
Eindelijk is na ruim 3,5 jaar hun huis verkocht en kunnen ze hun vervolg stap gaan zetten.

Aangezien ik Zondag met hun een dagje naar Rotterdam zou gaan, vatte ik het idee om een taart voor hun te maken. Ze doen veel vrijwilligerswerk in een seniorenflat, dus die komt wel op.
Het was even een spoedklus, want hij moest dan dezelfde middag / avond nog klaar zijn.

Ik heb een swartzwalderkirsch taart gemaakt en deze aangekleed met fondant en Marsepein.
Dit was een gokje wat ik nam, want er zat geen boter creme tussen, alleen een bavaroisevulling. Ik kwam erachter dat Fondant hier beter tegen kan dan de Marsepein. Gelukkig smaakte de taart evengoed erg lekker volgens de berichten en kreeg ik de vraag of ik er nog eentje wilde maken.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: