donderdag 13 november 2014

Cupcakes voor Jill

Jill is mijn oppaskindje en zij is een speciaal meisje op speciaal onderwijs.
Morgen gaat zij trakteren en haar moeder vroeg mij om cupcakes te maken.

Mijn antwoordt was natuurlijk direct ja en ook wat voor cupcakes het moesten worden, was mij al snel duidelijk, maar dan de uitwerking!

Jill is gek op stroopwafels (en bananen), dus ik heb een neutraal beslag gepakt en hier verse vanille en stukjes stroopwafel doorheen gedaan voor het bakken.
Ik vond een receptje voor Swiss Merinque creme en heb hier ook wat vanille doorheen gedaan. hiermee heb ik een rondje op de cupcake gespoten.
 In het rondje spoot ik wat karamelsaus en schudde nog even met de spuitzak over de merinque creme. De afwerking een stukje mini stroopwafel en wat karamel strooisel.

Wij gaan het eindresultaat ook even voor proeven, als dit wordt goed gekeurd ben ik bang dat ik er morgen nog meer moet bakken voor Wendy (ze is met paardrijles tegen een pion gelopen en dat betekent trakteren, als ze dat maar niet elke week gaat doen.) Zondag de traktatie voor Brian bakken, dus wie weet of wordt het misschien toch wat anders!
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: