zondag 18 januari 2015

Kijkje in mijn keuken!

Na het slagveld van gisteren werd het wel weer even tijd voor een schoonmaakbeurt, dus misschien vinden jullie het leuk om meteen een kijkje te nemen in mijn deel van de keuken.
We zijn nog bezig de keuken te verbeteren, want aan de stahoogte mag voor ons beide nog wel wat gedaan worden, maar ik ben nu al erg blij met de uitbreiding!
 Onze keuken liep eerst tot aan het gasfornuis, maar inmiddels hebben we er een hele hoek bij.
Aansluitend een ingebouwde koelkast waar ik mijn taarten ik kan koelen.
Aan de andere kant van de keuken nog een grote koel / vrieskast, waardoor ik ruimte genoeg heb voor het maken en koelen van vullingen, maar ook voor opslag van de spullen etc.

Als straks de schuur klaar is gaat een hoop hobbyspul van mijn man de schuur in en kunnen we rustig aan kijken of er mogelijk nog wat aan de opstelling verandert wordt. 
Voorlopig kan ik mij ook lekker uitleven en verbeteren van mijn technieken.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: