zaterdag 21 februari 2015

Mike & Sully (Monsters & Co)

De afgelopen dagen veel gelezen en de info in praktijk gebracht.
De vraag een Lactosevrije taart. Hier was ik nog niet in thuis, maar met Alpro producten en Wajangboter kom je een heel eind.
Eind van de middag ging ik dus met deze taart op stap:
Ondanks ik heel voorzichtig gereden heb, tergend langzaam over de rotondes, kachel uit in de auto, gaat het ook bij mij helaas wel eens mis.
Dat ik achterin de auto kwam bleek de onderste taart te zijn gaan scheuren.
Meteen de klant op de hoogte gesteld en ondertussen nadenken over de opties.
De bovenste taart heb ik kunnen redden, maar inmiddels staat er een nieuwe kapsel in de oven en de gele room af te koelen in de koelkast.
Deze puinhoop bleef er thuis over nadat ik het onder bord weer had leeg gehaald om opnieuw te beginnen. De kinderen vonden het niet zo erg en ondanks de lactosevrij vonden ze hem toch wel erg lekker!
Ik kan alleen maar blij zijn dat dit bij mij gebeurde in de auto, hopelijk gaat het morgen de nieuwe poging beter dan deze. Ik vind het nu wel erg spannend.

wordt vervolgt......
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: