donderdag 12 februari 2015

Voedselbank

Al geruime tijd volg ik zijdelings facebook groepen over kinderen van de Voedselbank.
De leidraad in mijn opvoeding is toch wel geweest om anderen te helpen en ik ben verder zeer creatief opgevoed.

Na jaren zoekende te zijn geweest wat voor werk er nu eigenlijk bij mij past, ben ik er toch wel van overtuigd dat ik veel op mijn ouders lijk en heel erg zorgzaam ben. Met kinderen werken bleek dan ook helemaal mijn ding te zijn en heb ik een zwak voor kinderen die het minder hebben.

Nu ik mij 2,5 jaar geleden op de taart hobby heb gestort en sindsdien veel meer bij geleerd en uitgeprobeerd heb, kwam bij mij het idee boven drijven om iets voor de kinderen die het niet zo breed hebben te willen doen.
Hoe pak je dit aan, want in mijn eentje neem ik misschien wel teveel hooi op mijn vork!

Kort geleden heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een mailtje naar de Voedselbank gestuurd in Hoorn. Het duurde even voordat ik antwoord kreeg, maar ik werd uitgenodigd voor een rondleiding.
Aangezien ik vandaag onverwachts vrij ben, heb ik de contact persoon vanmorgen opgebeld om van de uitnodiging gebruik te maken en om 12:30 uur heb ik een afspraak.

SPANNEND, maar de eerste stap is gezet!
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: