dinsdag 30 juli 2019

Tygo 7

Roberta kwam via haar vriendin bij mij om te vragen of ik voor haar zoon een taart wilde maken.

Ik heb daar normaal wel wat moeite mee, omdat niet iedereen waardeert wat je doet en sommige ook hoge eisen stellen. Op zich geen probleem, maar mijn creativiteit slaat hierdoor dood.

Roberta is hierin heel anders, ze geeft een thema door en geeft mij de vrije hand. Voor mij werkt dit heel fijn, soms schieten de ideeën meteen in mijn hoofd, andere keren kijk ik op pinterest en haal daar mijn ideeën uit.

Deze keer was het thema: Lego Ninjago.
Leuk, ik heb geen kinderen meer in die leeftijd, dus erg leuk om eens te mogen maken.
Dit is hem geworden.

 Het gezicht is van eet papier en de rest is van fondant.
Tygo was erg blij alleen al dat hij de foto's zag. Hij moest echter wel even melden dat de rode Ninja geen werpsterren had, dit had alleen het ijstype. (als ik het goed onthouden heb)
Geweldig, volgende keer zal ik mij er beter in moeten verdiepen, want een 7 jarige houd je niet meer voor de gek!

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: