zondag 1 maart 2020

Bruce 5

Via via krijg ik soms een aanvraag binnen, waar ik altijd erg blij mee ben, want alles wat na onkosten aftrek overblijft komt er op rekening van Taart voor Kids weer bij. Dit kunnen wij zeker met een gemiddelde van 350 taarten op jaarbasis goed gebruiken.

Zo kwam ik dus aan de opdracht voor deze taart.
Bruce wilde een dinosaurus, maar wel een enge.
Zo kwam de t-rex aan de beurt.
Het plaatje op de achtergrond, een aantal details maakte ik na van fondant, zodat het net leek of hij uit het plaatje kwam.

Moeder plaatste een hele mooie reactie op onze pagina:
Wat een mooie taart heeft ze gemaakt voor m'n zoontje zijn verjaardag! En ook nog 3D! En..... Hij smaakte verrukkelijk, door het verse fruit wat er in zat!! De komende verjaardagen zitten wij goed met de taart!!!

Daar wordt ik erg blij van!
Groetjes Saskia


Geen opmerkingen: