zondag 4 januari 2015

Cars taart voor Luuk!

Voor het zoontje van mijn vriendin kreeg ik de vraag voor een Cars taart.
Zelf wist hij te vertellen dat hij voor zijn vierde verjaardag een taart wilde met Francesco en Bliksem.
O, o, Bliksem kende ik wel, maar wie was Francesco?
Wat is Internet dan toch weer een uitkomst, dus even google'en en ik had gevonden wat ik nodig had.
    Bliksem
Francesco
 Nadat de autootjes klaar waren moest er nog één geheel gemaakt worden van de taart.
Ik ging voor een Woestijn idee en de 4 snelweg.
 Vanmorgen om 10:00 uur op verjaardagsvisite en wat was het mannetje blij met zijn taart.
Bliksem en Francesco hebben we er na de kaarsjes uitblazen voorzichtig afgehaald, zodat hij daar vandaag nog naar kan kijken, ook al verdwijnt de taart stukje voor stukje.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: