vrijdag 19 december 2014

Bakdag!

Gisteren een drukke bakdag achter de rug!
s'Morgens begonnen met de Cupcakes voor Quin.
Cupcake IJsjes, met een toef Mango Bavaroise!
s'Middags moest ik er nog een paar uurtjes oppassen en toen hebben we samen de ijsjes versierd met hartjes en Spikkels, zie hier het eind resultaat.
Quin kan trakteren, heel erg veel plezier meis!

Daarna heb ik voor Brian Brownies gebakken, voor de Kerstlunch op school.
Ik hoop dat hij ze lekker vind, want er zit een geheim ingrediƫnt in.
 Nu maar hopen dat ik niet de wind van voren krijg!
Er zitten ook stukje pecannoot in, ik ben erg benieuwd wat hij straks te zeggen heeft als hij thuiskomt.

Voor Jeffrey zijn KerstBrunch heb ik aardbeiencupcakes gebakken met een vanille frosting. Vanmorgen nog toefjes gespoten en 3 tevreden kinderen kunnen trakteren op school.
Foto van de laatste sessie ben ik vergeten te maken.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: