vrijdag 19 juli 2019

dubbele opdracht

Mijn oude buurmeisje nam contact met mij op, kun jij een taart voor mij maken? Ik wil graag een regenboog / eenhoorn taart.
Daar was ik toen net mee bezig, dus dat moest gaan lukken.
MAAR....
Mijn moeder is ook jarig, wil je er daar ook eentje voor maken, wij vieren het samen.
Oke!!!

Dus dat werd even hard aan de slag.
Taart voor Moeder Shirley, ze werd 58 jaar jong. Geen leeftijd dat je er nog mee te koop loopt, dus ik heb er 58 bloemetjes op gedaan. 😊

Toen aan de dubbele taart, regenboog, dus dat is 7 x 1 gekleurde laag bakken en dan stapelen.
Het was even een werkje, maar dan heb je ook wel een taart.
Binnenkant regenboogtaart na het aansnijden, met een eigenlijk niet geschikt mes, maar dat mag de pret niet drukken. 😂😂😉
Bovenop heb ik een beetje met smaak gespeeld, anders vond ik hem wat eentonig met alleen boter créme. Ik kreeg veel complimenten en werd veel gevraagd of dit mijn werk was!
Nee nog steeds niet....
Ik neem wel bestellingen aan en vind het erg leuk om te mogen doen, maar de opbrengst gaat geheel naar stichting Taart voor Kids of volg ons mee op facebook.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: