vrijdag 6 maart 2020

Buurman

Onze over buurjongens wel genoemd Buurman en Buurman hebben zo hun wensen voor hun traktatie, zo had de jongste Buurman Luiaard cupcakes en nu wil de oudere Buurman Oreo cupcakes.

Eerlijk is eerlijk, dit had ik nog niet eerder gedaan.
Moeder had een recept mee gestuurd, maar op de één of andere manier had ik hier zo wat vraagtekens bij, maar hé we staan altijd open voor nieuwe dingen. Afgelopen Woensdag dus met het recept aan de slag, maar al heel erg snel ging ik mijn eigen weg hiermee.

Bij de topping heb ik mij wel aan het recept gehouden, maar ook daar was ik niet tevreden over. Botercréme van boter en poedersuiker heb ik al een hele poos geleden afgeschaft, maar had te laat in de gaten dat dit botercréme werd doordat er ook roomkaas inging (wat ik niet helemaal thuis kan brengen in deze zeer zoete variant creme) Ook na lang mixen, daarna een poosje laten rusten, maar ik bleef (suiker)korrels proeven, dus eerst maar nieuwe materialen gehaald.

Mijn variant van botercréme gemaakt en nu had ik een gladde substantie.
Al met al best een leuke cupcake, maar deze moet nog wel even eigen gemaakt worden.
Buurman kon in ieder geval zijn gewenste Oreo cupcakes uitdelen en daar ging het toch om!

Groetjes Saskia



Geen opmerkingen: