zaterdag 27 juni 2020

Serano & Alessia

Dat Alessia nog geen jaar was mocht ik op haar passen, elke maandag was een feestje. Rond kwart over 3 haar grote broer uit school halen, samen nog even spelen en dan was Pappa er weer. Dat ze 4 werd en naar school ging wogen de uren niet meer op tegen het heen en weer rijden. Dus namen we afscheid. Maar een plekje in mijn hart hebben ze altijd gehouden.

Een paar weken terug kwam de vraag of ik voor hen een verjaardagstaart wilde maken. Mijn antwoord was volmondig ja, maar helaas zag de agenda wat problemen. Gelukkig vonden we een oplossing. Toen kwam de vraag wat willen ze?
Eigenlijk hadden ze geen idee, dus richtte ik mij op hun sport, totdat ze samen overeen kwamen het Thema: Cactussen en Lama's

Grappig, en best een leuk thema!



Zo te zien zijn ze er erg blij mee en ik vond het een hele grote eer dat ik ze mocht maken voor jullie.
XXX Saskia 

Geen opmerkingen: