woensdag 14 oktober 2020

Kies

 Kies en dan is dat geen vraag of je iets uit wilt kiezen, nee het is echt de opdracht! Kun je ook een kies maken?

Eh, ja vast wel.....

Toch spannend, want als je ja zegt wil je het toch ook waar maken, maar nog nooit gedaan, dus ..... een geweldig leuke uitdaging!

Ik begon met het bakken van een kapsel, mijn dochter dacht direct dat ik brood gebakken had, maar dit was naar mijn idee een hele mooie basis.

Daarna de vorm bij snijden en vullen en afsmeren. Om niet direct de vorm eruit te halen heb ik hem alleen gevuld met 1 laag botercreme die ik met een banaan en witte chocolade op smaak gebracht heb.

Vanaf hier was het verder in model brengen, goed afsmeren, aankleden en afwerken.

Michiel vond hem Gaaaaaaf, wat voor mij een enorme opluchting was, want dan heb ik het er niet zo slecht vanaf gebracht. hahaha.

Nu de reactie afwachten van de ontvanger, want dat is niemand minder dan zijn Tandarts.

Up-date: De tandarts vond hem super en anatomisch zeer goed gelukt.

Mooier compliment kon ik toch niet krijgen.  😀

 

Hij plaatste direct een mooi bericht op zijn facebook pagina. 
Super bedankt!


Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: