zaterdag 20 februari 2021

Olaf & Sven

Ik had al een aantal Frozen mogen maken, dus Olaf had ik al enige ervaring mee. Sven echter was weer een nieuwe uitdaging. Erg leuk altijd om weer iets nieuws te proberen.
Best moeilijk als je vrij weinig boetseert, maar niet geheel ontevreden. Hoofdje viel iets kleiner uit naar mijn zin, maar verder vind ik hem wel super schattig. 😀
Olaf was dus niet zo heel erg moeilijk meer, want daar had ik al een paar keer op geoefend, maar blijft een leuk figuurtje om te maken.
Daarna was de taart zelf aan de beurt. Voor de Kersttaarten had ik kerstkransjes gekocht maar niet gebruikt. Onder het motto wie wat bewaard die heeft wat heb ik deze gehalveerd als hoopjes sneeuw gebruikt.

 De aanvrager vond hem super geslaagd, dus dan ben ik meer dan tevreden.
I.v.m. Corona zijn de taartjes tegenwoordig een slag kleiner, maar de opdracht niet minder, want ook 30 cup cakes om aan familie uit te delen mocht ik maken en deze kregen een blauwe toef om in het thema te blijven.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een creatief idee vind om op deze manier alsnog een kinderverjaardag te vieren.
Een hele fijne verjaardag gewenst!

Saskia

Geen opmerkingen: