woensdag 15 oktober 2014

Cupcakes

Afgelopen Maandag hadden mijn oppaskindjes vrij!
Dus een lange dag met 2 kinderen, heel gezellig, maar dan heb je ook tijd om iets leuks te doen.
Mijn moeder had tijdens een aanbieding bij Deen heel erg lief aan ons gedacht en kwam met een doos vol pakjes cupcakes mix aan, dus mijn kast stond nog aardig vol.

Tijd om daar maar eens wat van mee te nemen, dus voorbereidingen getroffen en met een boodschappenmand vol op pad.
Mocht je toevallig het boek van Buddy Valastro tegen komen: Bakken met de CakeBoss!
Ik kan je vertellen, dat is echt een aanrader. Mijn botercreme komt niet meer uit een zakje en mijn lange speurtocht naar een beter alternatief heb ik hierin gevonden. Ik had nog een beetje over van de taart voor mijn ouders, dus dat heb ik meegenomen en met karameldrops een karamelsmaak gegeven zodat we hiermee de toef op het cupcakeje konden spuiten.

Ik hoorde dat ze een hele leuke dag hadden gehad en 's avonds hadden ze nog lekkers toe ook!
 Heerlijk toch?!
Saskia

Geen opmerkingen: