zaterdag 28 februari 2015

4 x Slagroomtaart voor Taart voor Kids!

Saskia bakt er op los steunt zoals jullie misschien inmiddels weten de Voedselbank West- Friesland
Ik zelf ben maar gewoon een hobby bakster die het leuk vind om taarten te maken, maar je zou alles zelf maar op moeten eten wat ik al gemaakt hebt! :-P
Daarom ben ik het initiatief gestart Taart voor Kids!

Gisteren heb ik daar de eerste 4 taarten heen gebracht.
I.v.m. de Privacy van de mensen die bij de Voedselbank zitten, krijg ik geen namen door alleen zoals op het briefje te zien is: jongen / meisje, Leeftijd en gemeente.
Aangezien ik zelf ook gewoon werk, redde ik het niet om voor 11:00 uur 3 taarten af te leveren op de Voedselbank voor de Gemeente B. Daarom koos ik ervoor om deze week alle 4 de taarten voor de kinderen uit de Gemeente H te maken. Dit staat ook genoteerd in mijn agenda en volgend jaar wisselen we dit om, zodat iedereen kans heeft om een keer een taart te ontvangen.
Deze heb ik gisteren weg gegeven.
Meisje 5
 Meisje 10
 Meisje 11
 Jongen 10
Uit eindelijk bleef er eentje over omdat het meisje naar een andere Voedselbank over gegaan was.
Ik gaf meteen aan de taart niet mee terug te nemen, dus stelde voor dat ze hem zelf opaten bij de koffie of er een ander blij mee maakte, dus ze hebben hem aan een moeder met 4 kinderen meegegeven die wel een steuntje in de rug kon gebruiken.
Alles is dus goed terecht gekomen!
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: