zondag 21 september 2014

leergierig dus ook maar op cursus

Omdat ik het toch wel erg leuk vond ben ik ook de wilton cursus gaan volgen, netjes op volgorde van 1 naar 4. We begonnen met het Amerikaanse spuitwerk, wat ik zelf erg leuk vond om te leren, maar zo ontzettend zoet vond, dat ik al snel had besloten om dat niet op mijn taarten te willen. Nu ben ik ervan overtuigd dat een combinatie best kan, maar niet een hele taart zoals de fotos hieronder:

De eindtaart mochten we zelf bedenken:
Vanuit deze cursus gingen we verder met het leren bloemen spuiten, gevolgd door bloemen van fondant en bloemenpasta tot een hele bloementak. Heel erg leuk om te leren, maar ook tijdrovend, maar zo echt echt een verrijking. 

Bedankt voor het kijken.
Groetjes Saskia

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Waanzinnig mooi die bloementak, waar heb je die cursus gedaan als i vragen mag, ik heb een bakkende dochter die dit volgens mij erg leuk zou vinden.