maandag 22 september 2014

vervolg

De cursus Wilton heb ik over 1,5 jaar gedaan en ondertussen probeerde ik gewoon verder.

Een regenboogtaart voor onze oudste (2013)
Dora taart voor mijn oppaskind die uit eindelijk wel goed gekomen is, maar niet geworden zoals in het begin gepland. Het hoofd was te zwaar (volledig Marsepein) voor een borststuk, dus bovenop de bolvorm die gepland was als jurk lukte niet. Ten einde raad een tekening uitgeprint en deze aan de zijkant nagebouwd in Marsepein. Taart gered, smaken waren goed, dus evengoed een geslaagde verjaardag voor de kleine meid.
Haar broer wilde dan ook zo'n lekkere en mooie taart, dan kun je toch geen nee zeggen?
Dus hij kreeg een Ajaxtaart maar kon niet erg kiezen, dus werd het geen stapeltaart maar twee losse.

Wederom positieve berichten dus ook een opdracht van een op dat moment nog onbekende voor een smurfentaart, dus ook dat werd een feit:
Op dit moment kwam de eerste keer in mij op, wil ik dit wel?
Heb ik hier de tijd voor?
Wil ik dit vaker doen ook voor onbekende mensen?
Op dat punt was mijn antwoordt NEE!

Maar ik ben zeker niet gestopt, maar ging verder met proberen, leren, andere workshopjes volgen.
Dus dat ik samen met een goede vriend een papiertje zendmachtiging haalde, was dat tijd voor een feestje, dus ook weer een taart:
 wordt vervolgt....
Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: