dinsdag 23 september 2014

Vervolg 2

Maart 2013 mijn schoonmoeder werd jarig, maar wat geef je iemand die alles al heeft en genoegen neemt met het feit dat we er zijn op een verjaardag.
Juist dan maken we voor haar toch ook een taartje?

In haar lievelingskleuren paars / roze.
Hij ging even de vriezer in en op een hun trouwdag werd hij geconsumeerd. 
Ik kreeg op dat moment de vraag of ik misschien ook een trouwtaart kon maken voor hun 55 jarig huwelijk. Ze hadden nooit een echte gehad en deze was zo lekker en mooi.

Mijn schoonouders erg lieve mensen hoor en ze wilde hem ook graag betalen en mee denken, dus ik kreeg alvast € 20,00 en af en toe kwamen ze met bloempjes en andere bakproducten van de Action aan. Die tijd had ik inmiddels allang gepasseerd. Taart bakken ja, maar met echte producten, met inmiddels een ander kapselbeslag, met verbeterde vullingen etc.

Cursus Wilton 4 er dus sneller dan gepland achteraan gedaan, want dan kon ik ook die kunsten uit proberen op een echte bruidstaart, tenminste met wat Action aanpassingen, want ik kon toch niet totaal voorbijgaan aan hun bijdrage.
Inmiddels 2014 en in April dus de eerste Bruidstaart gemaakt.

U begrijpt de taart was iets duurder dan € 20,00 maar de rest heb ik gedoneerd, want ik denk dat ze erg geschrokken zouden zijn van de onkosten die onopgemerkt toch in zo'n taart gaan zitten.
Ze waren ontzettend blij en de nieuwe smaken die ik erin had verwerkt vielen erg in de smaak.
Er bleef weinig taart over!

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: