vrijdag 26 september 2014

Vervolg 5

Herinner je nog wat ik eerder vertelde?
Taarten maken voor buitenstaanders: NEE

Ondanks dat liet ik mij vorig jaar al overhalen om 4 taarten te maken voor de Radiobingo van gabberweek. 4 taarten in 4 dagen en daarnaast ook nog gewoon werken. Dit werden de taarten voor de Bingo:



 De eerste instantie was het de bedoeling een andere variant van de eerste te maken, maar de radiomaker vertelde elke dag een andere taart dus kon ik toch niet met dezelfde aankomen.
Ook dit jaar werd ik weer gevraagd en had mij voorgenomen om vrij te nemen, maar dat lukte niet helemaal, dus weer best een hele drukke week en toch 4 taarten afgeleverd.



Of het nog niet genoeg was, hihi, was er een radio actie om geld op te halen voor een goed doel.
Een getalenteerde jongedame zou bij elke € 50,00 een liedje zingen en zichzelf daarbij begeleiden op haar gitaar. Het liep niet zo heel erg goed, dus ik besloot haar een handje te helpen.
Deze taart had ik extra gemaakt en die mocht ze verloten onder de gulle gevers.
Het had even aanloop nodig, maar op de valreep werd er nog zoveel gedoneerd dat er twee liedjes live gezongen werden door: Eva van Leeuwen!

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen: